کی میتونه
زندگی من
کی میتونه بعد تو محرم راز من بشه کی میتونه بعد تو همه نیاز من بشه کی جاتو میگیره و درد و دلامو گوش میده کی دیونه کردنو مثل چشات خوب بلده بعضی وقتا میامو یواشکی میبینمت وقتی که غنچه بودی خودم باید میچیدمت کی به جای من برات شبا لالایی میخونه شنیدم اون غریبه قدر تورو نمیدونه غریبه تورو خدا عشقمو اذیت نکنید قول بده بهش خیانت نکنید قول بده چشای اون هیچ موقع اشکو نبینه قول بده هیچ شبی چشم انتظارت نمونه غریبه...........غریبه.........

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

5 / 7 / 1391برچسب:, :: 22:36 :: نويسنده : مهلا

درباره وبلاگ

سلام وبلاگ رو واسه سرگرمی خودم درست کردم همه چی توش میذارم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 454
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1